İso Kalite Yönetim Sistemi
  ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, bir kuruluşun ürettiği ürün ve vermiş olduğu hizmetin ilgili yasa ve mevzuat şartları ile müşteri gereksinimlerini karşılama yeterliliğini göstermesi için kullanılan standarttır. ISO 9000 terimi bir seri kalite standardı ile ilgilidir. ISO 9000:2000, ISO 9001:2000, ISO 9004:2000 olmak üzere üç farklı standardı içerir. ISO 9000 Standardları ilk defa 1987 yılında oluşturulmuş, 1994 yılında revizyona uğramıştır ve 2000 yılında ise güncelleştirilerek tekrar basılmıştır. ISO 9001 ile kuruma sağlanan avantajlar...

• Etkili bir Kalite Yönetim Sisteminin oluşturulması
• Pazarda rekabet üstünlüğünün elde edilmesi
• Prestij sağlanması
• Kurumda kalite kültürü sağlanması
• Yönetici-çalışan işbirliğinin sağlanması
• Tedarikçi yönetimi imkanı
• Performans iyileştirme imkanı
• Hataların azaltılması
• Proses yönetimi avantajlarından faydalanma imkanı

Daha detaylı bilgi için
iletişim formunu doldurarak ücretsiz bilgi alabilirsiniz.